Fit Studio Aerobiku Jany Boučkové

SPORTOVNÍ AKTIVITY PRO DOSPĚLÉ

1) Step aerobik
cvičení na vyvýšeném stupínku
 
2) Kombinovaná hodina
30 min na kole s-cycling + 30. min pohybová aktivita (posilování) 
 
3) Kruhový - Funkční trénink
30min jednoduchého aerobního cvičení + 30 min kruhový trénink kde se v pravidelných časových intervalech střídá posilovací a kardiovaskulární zátěž s odpočinkem.
 
4) S-cycling
aerobní cvičení na stacionárním kole, disponuje bohatým zásobníkem cviků-pohybů , střídáním zátěže, silových i rychlostních prvků, vše doprovázeno hudbou. 
 
5) Zumba
taneční hodina, kde se střídá aerobní zátěž 
 
6) Bodystyling
posilování problémových partií těla vlastní vahou nebo s pomůckami (činky, gumičky atd.) 


BODY AND MIND
Cvičební program, který se řadí do cvičebních hodin– tento cvičební program je vhodný jako prevence přetížení pohybového aparátu (především bolestí zad), ale i jako kompenzace k již vytvořenému zátěžovému držení těla. Stabilizační a korekční cvičení.
 
1) HSSP
cvičení hlubokého stabilizačního systému páteře s pomůckami (např. bosu, overballů)
 
2) Power jóga
pravidelné opakování základních jógových pozic(asán), které jsou dynamicky řazeny za sebou.
 
3) Cvičení na velkých balónech (velkém pružném míči)
odpovídající cvičení všem druhům fitness aktivit, od cvičení pro lidi s nadváhou, nemocné či sportovce. Jedná se o balanční pomůcku.
 
4) Bosu
cvičení na půl balónu: jedná se o balanční pomůcku. Můžeme zde cvičit program kardio, balantes atd…
 
5) Pilates
cvičební metoda která řídí pohyb ze středu těla
 
Na cvičební skupiny BODY AND MIND nepotřebujete obuv, pouze pro cvičení na velkém míči se někdy hodí. Podložky a další pomůcky jsou k dispozici.